Politica de rezervare si anulare

Stimaţi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Mapamont și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră. Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în pensiune şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

Rezervare

Rezervarea se face direct pe site-ul nostru
www.mapamont.ro, la adresa de e-mail: info@mapamont.ro sau la numărul de telefon 0745 174 440

Clientului i se va încasa un avans constând în :

  • tariful întreg pe cameră pentru rezervare

CONDIȚII DE ANULARE ȘI NEPREZENTARE

Anulare: Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de email info@mapamont.ro. Termenul limită pentru anulare este de 30 zile înaintea sosirii, în caz contrar avansul achitat nu se mai restituie.

Neprezentare: În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține avansul și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

Tarife

Tarifele Mapamont diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, sezon, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră.

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 15:00, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în sistemul de gestiune hotelieră.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 11:00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 11:00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, fără costuri suplimentare.

Cazare

Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:
- să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea pensiunii, în caz contrar aceştia datorează pensiunii suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;
- să nu preia la plecare bunuri din dotarea Mapamont;
- să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;
- să nu intre fără permisiune în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Mapamont;
- să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate la Mapamont, intrarea acestora în pensiune se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia Pensiunii;
- să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Pensiunii; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta Mapamont, nu este responsabilitatea noastră, ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora;
- să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea Pensiunii;
-orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor pensiunii fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea noastră.
-sunt interzise: prepararea alimentelor şi consumul acestora în cameră.
Interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc. în Pensiune.
-se interzice accesul oaspeților în bucătaria, barul, precum şi folosirea aparaturii (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) Mapamont fără acordul Conducerii Pensiunii;
-se interzice cu desăvârşire introducerea în Pensiune de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;
-gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza pensiunii;
-cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-5 ani se va face gratuit, dacă aceştia folosesc acelaşi pat cu părinţii;
-pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț.Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a vă putea onora, în limita disponibilitatii.
- nu este permis a se aduce în complexul hotelier obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;
- nu este permis a se aduce în pensiune/restaurant mâncare sau băuturi din afara pensiunii;
- părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comporte civilizat şi să nu deranjeze alţi oaspeţi ai Pensiunii;
- vă rugăm să informaţi personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;
- nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile Pensiunii;

Signalistică

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
• “NU DERANJAȚI!” – nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7:00 – 15:00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
• “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în cameră, aceștia fiind obligați să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

DressCode

Mapamont nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu vor fi acceptate în loungeul Mapamont persoanele îmbrăcate neadecvat (ex halat, costum de baie etc).

Modalităţi de plată

Pentru plata serviciilor Mapamont sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plată numerar (RON) sau transferul bancar.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.
În acest caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.

Gratificaţii şi costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul pensiunii sunt la latitudinea clienţilor.

Fumatul

Fumatul este interzis în incinta Mapamont, conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016). Mapamont are amenajate spaţii pentru fumători în aer liber. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.
Mapamont dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă reprezentând serviciile de curăţenie a camerei.

Animalele de companie

Este interzisă cazarea în Pensiune a persoanelor însoțite de animale.

Micul dejun

Micul dejun - bufet se serveşte la Lounge Mapamont, aflat la parterul pensiunii, în intervalul 8:00 şi 10:00 (de luni până duminică).


Spaţiul de parcare şi autoturismele

Mapamont pune la dispoziția oaspeţilor săi locuri de parcare in numar limitat aflate în vecinatatea intrarii principale. În plus, Mapamont pune la dispozitia oaspetilor si o intrare secundara prin spatele cladirii care se afla in apropierea unei parcari publice generoase.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.


Confidenţialitatea informaţiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal o puteți găsi aici.

Politica de protecţie a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.
Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.
Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos.

Dispute şi reclamaţii

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
• au părăsit incinta pensiunii, fără să plătească pentru serviciile Mapamont de care au beneficiat;
• au produs degradări sau distrugeri;
• au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
• nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Mapamont se obliga sa rezolve orice reclamație primită de la oaspeți în legătură cu seviciile prestate la locul situării structurii hoteliere în timp eficient din momentul formulării acesteia. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Caraș-Severin.

Selectarea oaspeților

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor Mapamont. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în pensiune, restaurant cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, oaspetele pensiunii trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea Mapamont lăsate în folosința sa pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor Mapamont sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul Mapamont să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în pensiune a oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii pensiunii sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Mapamont va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua din pensiune, restaurant sau din alte zone oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul pensiunii.
Conducerea pensiunii poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Pensiunii.

Băuturi alcoolice

În cadrul Mapamont sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Oaspeţii cazați în cadrul Mapamont beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția pensiunii.

Servicii gratuite

- rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
- primirea și transmiterea mesajelor
- mic dejun
- parcare pentru oaspeţii care sunt cazaţi în pensiune

Servicii cu plată

- produse bar



Protecția în caz de incendiu

Siguranța oaspeţilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
Ușile de acces în camere și ușile care fac legătura către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile pensiunii. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul pensiunii, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.
Se identifică traseele de evacuare faţă de camera de cazare şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel.
În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la recepţie.
Nu recurgeţi la improvizaţii ale instalaţiei electrice pentru alimentarea receptorilor electrici. În situaţia în care observaţi deficienţe în acest sens sesizaţi imediat recepţia pensiunii. Nu folosiţi aparate electrice personale neomologate.
Nu introduceţi în clădirea pensiunii substanţe inflamabile, explozibile sau toxice.
Nu fumaţi în cameră.
În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:
- În cazul izbucnirii unui incendiu în pensiune, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu.
- Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie.
- Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale.
- Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă.
- Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.
- În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu prosoape ori cearceafuri umede.
- Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare.
- În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.

Protecția în caz de cutremur

Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:
- se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați;
- se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, etc.
- dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a vă feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc.
- pentru evacuare, după terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor. Folosiți marcaje verbale (ex. strigăte) sau vizuale (ex. fluturați o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuării.

Clauze finale

Considerăm că, orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Mapamont (cazare, restaurant, evenimente) are posibilitatea reală de a se informa, și în consecință se poate spune că a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Mapamont fără a se face notificări în prealabil.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Mapamont!

Echipa,
Mapamont